آوازک

aram68

پیاده رو

aram68

پیاده رو

سفر به ناشناخته ها

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۳۲ ب.ظ

چه کسایی این برنامه رو دیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




خیلی برنامه جذابی هست.....
جواد قارایی، جوانی 37 ساله است که تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع کارشناسی مدیریت جهانگردی کسب کرده است. این روزها مستند پرمخاطبی با عنوان «ایرانگرد» که از استقبال بی‌نظیری برخوردار است، از تلویزیون پخش می‌شود که ساخته این جوان مستندساز است.








خیلی تصاویرش قشنگ و زیبا و مسحور کننده هست....من هیچ برنامه مستند ایرانشناسی ندیدم که تا این حد جذاب و واقعی باشه...راستش هر برنامه ای که دیدم به نوعی نگاه خیلی کوتاه و گذرا و خلاصه داشته ولی این برنامه کاملا مشخص هست سازندگانش دارای حس زیباشناسی و نگاه وسیع و خوبی هستند....دمشون گرمممممممممممممم
  • آرام صولتی

نظرات  (۱۰)

سلام. این برنامه را ندیدم ! کاش میگفتی کی پخش میشه و از چه شبکه ای ؟
===
یک مطلب جدید با موضوع"یک روز بدون موبایل را تجربه کنید " در وبلاگم منتشر کردم. خوشحال میشم بیاید و نظرتان را بیان کنید.
  • آرام صولتی
  • الان که شبکه مستند تکرارشا گاهی پخش میکنه...کلا سری جدیدش قراره ساخته بشه
    جوان 37 ساله
    اگر زن بود میشد خانم میانسال!!!!!!!!!!!
    یا مثلا کامل زن!
  • آرام صولتی
  • دل باید جوان باشد عزیزم....وگرنه خودم 25 بهار روگذروندم ولی احساس جوان بودن ندارم
    پس تو هم کوچیکتری از من عزیزم 
  • آرام صولتی
  • خواهش عزیزم ...من کوچیک شما هستم
  • ذره ی ناچیز
  • خیلی زیبا بود
    اون چندباری که دیدم لذت بردم
    به سبک مستندهای خارجی و جذاب

    موفق تر باشند
    شما هم
    یاعلی...
    عاشقشم یعنی....
    من میدیدم بعضی موقع ها
    وبتون عالیه به وب منم سر بزنید ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    Animated Sparkly Love Heart