آوازک

aram68

پیاده رو

aram68

پیاده رو

بوی گندم

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ

بوی گنــــــــــــدم مال مـــــــــــن، هر چی که دارم مال تــــــــو

یه وجــــــــــــــــــب خاک مال مــــــــــــــــــن، هر چی می‌کارم مال تـــــــــــو


بوی گندم مال من، هر چی که دارم مال تو

یه وجب خاک مال من، هر چی می‌کارم مال تو

اهل طاعونی این قبیلهء مشرقی‌ام
تویی این مسافر شیشه‌ای شهر فرنگ
پوستم از جنس شبه، پوست تو از مخمل سرخ
رختم از تاوله تنپوش تو از پوست پلنگ

بوی گندم مال من، هر چی که دارم مال تو
یه وجب خاک مال من، هر چی می‌کارم مال تو

تو به فکر جنگل آهن و آسمون خراش
من به فکر یه اتاق اندازه تو واسه خواب
تن من خاک منه ساقهء گندم تن تو
تن ما تشنه ترین تشنهء یک قطره آب

بوی گندم مال من، هر چی که دارم مال تو
یه وجب خاک مال من، هرچی می‌کارم مال تو

شهر تو شهر فرنگ، آدماش ترمه قبا
شهر من شهر دعا، همه گنبداش طلا
تن تو مثل تبر، تن من ریشهء سخت
طپش عکس یه قلب، مونده اما رو درخت

بوی گندم مال من، هر چی که دارم مال تو
یه وجب خاک مال من، هرچی می‌کارم مال تو

نباید مرثیه گو باشم واسه خاک تنم
تو آخه مسافری خون رگ اینجا منم
تن من دوست نداره زخمی دست تو بشه

بوی گندم مال من، هر چی که دارم مال من
یه وجب خاک مال من، هر چی می‌کارم مال من

 

  • آرام صولتی

نظرات  (۱۱)

تنهایی رو عخشه

بی خیال بقیه
پاسخ:
بعله عشقم ...آدم با تنهایی کلا بیشتر حال میکنه...
وااای آجی چقد وبت شلوغه 
پاسخ:
خخخخخخخخخخ...آره ...متاسفانه خیلی هم سنگین شده میدونم کسایی که میان بازدید خیلی منت سرم میزارن که میان ولی خوب چکار کنم دوس دارم ازیناااااااااااااااا
بخش قناد خونت عااالیه

منم عاااشق درس کردن کیک و شیرینم

البته هر چی میپزم خوب نمیشه

واسه همین دیه درس نمی کنم
پاسخ:
حتما ادامه بده...مطمئنم تو این کار از من بیشتر کیک خراب نکردی ....به قلقهاش که وارد بشی عاشقش میشی عسل
  • ذره ی ناچیز
  • شهر تو شهر فرنگ، آدماش ترمه قبا
    شهر من شهر دعا، همه گنبداش طلا

    خیلی زیبا بود مخصوصا این قسمتش
    احسنت

    اما اون یک بیت:

    اگه خدا قبول کنه شعره دیگه، البته بدون عین!
    منظورتون کلمه جیز بود دیگه؟! بله گرمای شدید، الحمدلله علی کل حال! گرماش و سرماشو همه ی خدا جای شکر زیاد داره
    پاسخ:
    ممنون همسایه ....احسنت به شاعرش ...من فقط شعرشا دوست داشتم و گذاشتم....
    سلام
    ممنون از حضورتان ...
    زیبایی از آن نگاه شماست ...
    و احساسات پاک و ساده و بی غل و غش تان ....
    خیر عزیزم ...
    شعر از آن خودم نیست ...
    سلام و ممنونم از مطلب عالی و  بازدیدتون از سایت بنده...

    آدرس وب سایت اصلی من :jasmines.ir
    خوشحال میشم بهم سر بزنی.


    موفق باشی 

    پاسخ:
    سلام عزیزم....از لطفت ممنونم ..... به این آدرسی که دادین سر زدم....اتاقتون رو که دیدم خیلی دوست داشتم نظر بزارمولی نمیدونستم چجوری...آخه هیچ لینکی واسه نظر دادن نبود
    درود آرام...
    وای...چه وب زیبا و جذابی...
    به قول دوستان خوشمان آمد...خوشمان آمد...
    من با این شعر خیلی خاطره ها دارم،همش رو هم از بر هستم،و البته اینکه همونقدر که شعرش رو دوست دارم،خواننده اش یعنی داریوش رو هم بسیار دوست میدارم،در هر صورت انتخاب خوبی بود...
    و این اوجشه:

    بوی گندم مال من، هر چی که دارم مال من
    یه وجب خاک مال من، هر چی می‌کارم مال من

    پاسخ:
    مرسیییییییییییییییییییییییی عزیزممممممممم.....از تعریفت خیلی خوشحال شدم..........
    این شعر واسه همه صدصدرصد پر از خاطره هست
    وبلاگت زیادی دخترونه نیست؟؟؟درسته مردا و پسرا از کود حیوانی درست شدن ولی توشون یه تکوتوکی عاشق پیدا میشه....
    خخخخخخخ منتظرت هستم....اومدی اسمت رو هم بهم بگو....تنکس ا لات
    پاسخ:
    بعلهههههههههههه....وبلاگم خیلی هم دخترونست و دوسش دارم....
    بعله ....پسرا هم میتونن عاشق بشن ...بر منکرش لعنت....ولی ای کاش این وسط دل کسی را نشکنن
    سلام...اهل این کاری که میگم هستی؟؟؟؟
    یکی از دوستام توی مدرسه واسه یه معلمی وبلاگ درست کرده....منم فقط تونستم یه بار توی نظر سنجیش شرکت کنم...میای بریم بهش بدیم ضعیف؟؟؟؟میخوام گند بره و تو وبلاگش حال کنم...:Dخخخخخ تا باشه از این منگ بازیا در نیاره....فقط نفهمه من گفتم ها...خخخخخ هستی؟؟؟؟:D:D:D:D:D
    mirzadeh-z.mihanblog.com
    پاسخ:
    نه بابا...گناه داره...واسه هرکسی پیش میاد که احتیاج به پاچه خواری داشته باشه...شما هم سعی کن دوستتا درک کنی.....😅☺😘🙅
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    خوب

    یادمانــ باشد...با شکستنــ پا دیگران ما بهتر راهـ نخواهیمــ رفتــ!

    یادمانــ باشد.. با شکستنــ دل دیگران ما خوشبخت تر نمـے شویمــ!

    کاش ..بدانیمــ اگر دلیل اشکـــ کسـے شویم دیگر با او طرفــ نیستیمــ ;باخدای او طرفیمــ!.

    و کاشــ انسانها ..انسان بمانند..

    آآآآآآآپم بدو بیا...کامنت یادت نره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    Animated Sparkly Love Heart