آوازک

aram68

پیاده رو

aram68

پیاده رو

naba

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ب.ظ

حفظ جز 30 قران


چه کسایی دوست دارن که قران مجید رو در کمترین زمان حفظ کنند؟؟؟؟؟؟؟؟ 

پس همین الان آستیناتونا بالا بزنین و فایل زیر که اولین سوره ی جز 30 هست رو دانلود کنید .

روش حفظ کردن من این هست....

قبل از خواب فایل صوتی سوره مورد نظرمو به کرات با هندزفوری گوش میکنم تا خوابم ببره و فردا صبح کمی روی معن اون تامل میکنم و اگه حوصلشا داشته باشم کمی هم روی تفسیر که روی هم 10min هم نمیشه....(لطفا یک طرفه قضاوت نکنین ...خوب من آدم خیلی زرنگ و پر حوصله ای نیستم!!!!!!!!!!!! دست خودم هم نیست،،،،،،) کار میکنم

تا شب اون صفحه از قرآن رو حفظ میکنم ....

من خودم خیلی با آهمگ های غمگین و احساسی فاز میگرفتم اینقدر که گاهی از شبها مجبور به خود آزاری میشدم اما از وقتی قرآن گوش میکنم ذائقم به طور کلی تغییر کرده و دیگه حوصله شنیدن آهنگ غمگین رو گریه و شیون کردن باهاش رو ندارم و با قرآن فاز میگیرم.......اینقدررررررررررررررررر خوببببببههههههههههههههههههههههه ....

کلا ذهن آدم از مسائل جزئی و الکی رها میشه و به طور ناخودآگاه غرق یه عالم بزرگتر و بی انتها و شیرین میشه......

بخدا اگه میدونستین چقدر خوبه سلولهای مغزیتون رو دست این آهنگهای غمگین و مزخرف که اینقدر معنای سطحی و پوچ دارن نمیسپردین

تلاوت زیبای سوره ی نبا .برای دانلود روی همین نوشته کلیک کنید .

تلاوت زیر از نوجوان خوش صوت آقای احمد صعود هست ....گوش کنین و شبها با اون آرامش خودتون رو بدست بیارین

تلاوت زیبای سوره ی نبا .برای دانلود روی همین نوشته کلیک کنید.

تلاوت زیر از بقیه خیلی زیباتر هست(یوسف کالو) ....مطمئنم چند بار که گوش بدین به کلی تغییر زائقه مثبت امجام میدین.برای دانلود روی نوشته زیر کلیک کنین

 ترتیل سوره نبا


  • آرام صولتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Animated Sparkly Love Heart