آوازک

aram68

پیاده رو

aram68

پیاده رو





من خیلی از ورزش نمیدونم یعنی اصلا نمیدونم اما این چند روز به خاطر اوقات فراغت اجباری که داشتم به این موارد برخورد کردم و واقعا به حال خودم و دنیایی که دارم تاسف خوردم
 اینکه تمام روزما همونطور که میخوام میگذرونم یعنی همونطور که حس لذت طلب و راحت طلب ذهن ناخوداگاهم میخواد و اونوقت وقتی که شب میخوام بخوابم انگار یک وزنه سنگین روی شونه هامه...
میدونم که اون وزنه چیزی نیست به جز آرزوهایی که هیچوقت سعی نکردم بهشون برسون و فقط نقش رویاهای قبل از خوابم رو ایفا میکردن
در حالی که دنیای خیالی من کوچکنر از دنیایی بود که خیلی از آدمهای موفق به اونها رسیدن ...
یادم اومد که خیلی از لحظه های زندگیم را فدای لذتهای آنی کردم و غافل بودم که ساعت روی دستم توجهی به عقب افتادگی و تنبلی من نداره و داره تند تند دنیای خودش رو میسازه

فردین که عاشقشم نمونه ی اسطوره ای هست که باعث میشه بابت لحظه هایی که از دست دادم خیلی پشیمان و خجالت زده باشم
محمدعلی فردین متولد  ۱۵ بهمن ۱۳۰۹در سال ۱۳۳۳ در انتخابی تیم ملی در وزن ۷۳ کیلو برگزیده شد یعنی وقتی که 24 ساله بوده...و هنگامی که از دنیای ورزش به اجبار good bye داد و در سن 28 سالگی وارد عرصه هنر شد و تیدیل به ستاره دنیای سینمای ایران گشت .

احمدرضا عابدزاده را وقتی میبینم به خاطر اینکه تمام 14ساعت 24 ساعت زندگیم رو مشغول خواب هستم میخوام خومو از وسط نشیمن روی لوستر حلق آویز کنم
احمدرضا عابدزاده (زاده ۴ خرداد ۱۳۴۵ - آبادان که در آذر ماه ۱۳۷۶یعنی وقتی که 33 سال سن داشت   با تیم ملی فوتبال به مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بعد از مساوی با تیم ملی استرالیا صعود کرد...چند روز پیش ویدیویی از ایشان دیدم که کاملا قانع شدم مثل من 18 ساعت 24 ساعت روزش رو نخوابیده که یهویی به این موفقیت و زبدگی برسه ....چی بگه آدم ....................

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) که در سن 18 سالگییییییییییییییی...میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟18 سالگی وارد تیم روبین کازان شد ........ دیگه مطمئنم تمام زندگیم به باد هوا رفته وقتی که ساعت 9 صبح از خواب میشم و تنها افتخار من در دوره 18 سالگی این بود که تونستم کیک اسفنجی رو بلاخره کشف کنممممممممم......
 البته ایشان ظاهرا تازگی ها از طرف آرسنال پیشنهاد هم داشتنددددددددد...امیدوارم که موفق یاشند
با مطالعه گزیده زندگی نامه آرزو حکیمی واقعا به خاطر 9 ماه حاملگی بی جیره و مواجب مادرم گریه کردم
آرزو حکیمی مقدم (متولد ۲۹ فروردین ۱۳۷۴ در سن 15 سالگی  به تیم ملی قایقرانی ایران پیوست. جوان‌ترین کایاک سوار دختر ایران است.او سه مدال طلا و یک مدال برنز در قهرمانی آسیا ۲۰۱۱ تهران ۱۳۹۰ و همچنین مقام چهارم در رقابت‌های جوانان جهان در آلمان ۲۰۱۱ کسب کرده‌است.



خیلی دوست دارم خودما دار بزنم که یه خاطر تنبلی بیش از حد و بهونه های جورواجور اینطور مستاصل و نا امید هستم و به خاطر تمام لحظه هایی که از دست دادم دلم خووووووووووووووونهههههههههههههه
من میرم اگر نیومدم بدونید جامو برای آدم مفیدتری توی این دنیا خالی کردم
بدروددددددددددد
  • آرام صولتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Animated Sparkly Love Heart